Selamat Datang Ke Freelance Blog Creator

Salam kepada pembaca sekalian.

Ini merupakan tulisan pertama saya di laman WordPress. Sebelum ini saya sudah biasa dengan penulisan di Blogspot, jadi pada hari ini saya ingin cuba merasai kelainan di WordPress.

Selain itu, wordpress ini juga boleh menjadi backup terhadap semua penulisan saya di Blogspot. Al-maklumlah, kita semua arif tentang ‘bahaya’ blogspot dalam peraturan mereka yang agak ‘straight’ itu. Silap-silap nak bukak blog kita satu hari nanti, dah tak dapat. Followers pulak dah ramai waktu tue.

Di samping itu, percubaan di wordpress ini juga sebagai persiapan saya untuk menggunakan hosting berbayar satu hari nanti. Kena biasakan diri dengan ‘features’ yang ada di wordpress ini, agar mudah untuk mengendalikan hosting berbayar nanti. Lagi pula, ‘posting’ di wordpress ini mudah untuk di upload terus ke laman blog baru yang berbayar.

Okay… Perjalanan saya di wordpress bermula hari ini. Berjumpa di lain posting.

Posted on 4 Julai 2011, in Personal. Bookmark the permalink. Tinggalkan komen.

Tinggalkan Jawapan

