Robotic Vacume Cleaner

Salam kepada pembaca sekalian. Mungkin ramai yang dah tahu tentang teknologi ni, dan mungkin ramai lagi yang belum tahu. Saya pun tahu pasal teknologi ‘vacume cleaner robotic’ ataupun penyedut hampagas robot ini dari kawan. So, minat nak tahu, saya search lah maklumat kat tenet. So, agak menarik, dan agak patut dimiliki oleh semua orang, terutama yang sibuk dengan kerja-kerja harian ( saya belum memiliki produk ini ).

Biasa, kalau suami isteri kerja, mana ada masa nak bersihkan rumah. Malam baru sampai rumah. Hari minggu pulak, nak rest. So habuk dalam rumah, makin lama makin tebal. Kalau ada ‘bibik’ ok la. Bolehla harapkan untuk sapu sampah, bersihkan rumah. Bagi yang kurang berkemampuan pula, jangan risau. Masih ada pilihan untuk membantu kerja rumah anda.

Kita ada mesin basuh untuk basuh baju, peti untuk simpan makanan cepat rosak dan pelbagai alatan lagi untuk memudahkan kerja rumah. Jadi, apa kata, tambah lagi satu alat untuk memastikan rumah kita sentiasa bersih dari habuk dan sampah.

MAKLUMAT TERPERINCI

Model : RV-10

AUTOMATICALLY RECHARGEABLE
Robotic Multi-function Vacuum Cleaner

Just set the time for the cleaning and this RV-10 cleaning robot will sweep, mop and vacuum for you everyday.
You may be at the office or out shopping this robot does the cleaning. When the battery is low it will get back to the charge station to recharge and continue to complete the task. Built in intelligence ensures it does not fall off stairs and automatically adjusts cleaning behavior. It low profile gets under furniture that is difficult to reach.

Size: 34 x 9.5 cm
Weight: 3.5kg

Remote Control
Remote control that can stop anytime anywhere or cleaning room by remote control

– Smart Cleaner does a fabulous job automatically clean, sweep and mop all household surfaces.
– Smart Cleaner is capable of cleaning carpet, wood, linoleum and tile.
– Built-in cliff avoidance sensors prevents Smart Cleaner from failing down stairs.
– Three running time period settings from 30 to 60 minutes depend on room size.
– Travels through several cleaning patterns.
– Returns automatically to Docking Station to recharge when battery is low or cleaning program is executed.
– Easy removing and cleaning dust bin will not smudge your hands.
– Remote control that can stop Smart Cleaner anytime anywhere or cleaning room by remote control.
– Rubber spin brushes to avoid stuck by hair & tassels.
– Built-in light sensor to avoid stop under sofa or bed (dark area).

Harga : RM 1180.00

Posted on 26 Jun 2011, in Penjagaan Rumah and tagged . Bookmark the permalink. 2 Komen.

  1. assalamualaikum, tumpang tanya, berapa harga agaknya vacum cleaner tu ye. Bagus juga kalau dapat beli satu, sbb abuk dalam rumah dah boleh dicekut sbb abuk banyak sgt masa ni lebih-lebih lagi kalau menyapu rumah tu 2/3 minggu sekali.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: