>Promosi Berakhir 30 September

>Just untuk ingatkan, promosi saya dah nak berakhir September ini. Bagi yang berminat, cepat-cepat call saya.

Dapatkan harga promosi seperti di bawah ini sebelum terlambat :Hari Raya Promotion ( Valid till 30 September 2010)First 30 client @ RM 30.00 perblog (basic)

Ramai orang bertanya, kenapa saya meletakkan harga yang tersangat murah untuk perkhidmatan membina blog ini. Jawapannya ialah, saya hendak jadikan 30 client saya ini sebagai testimonial saya pada masa akan datang. Jika hendak dibandingkan dengan kos membina laman blog dengan Freelance yang lain, harga yang saya tawarkan memang paling rendah di pasaran. Kalau kat tempat lain, paling murah anda akan dapat RM 100 untuk yang basic.

Macam orang bina rumah. Walaupun kita pandai bertukang, tapi kita tetap upah orang untuk bina rumah tu. Ada pelbagai sebab, mungkin kita tak nak ada masalah lepas ni, nak hasil kerja lebih kemas, mungkin lagi konfiden orang buat, mungkin masa untuk bertukang tak ada, mungkin kepakaran tak cukup, dan sebagainya.

Jadi begitulah dalam kita nak bina blog ni. Semua orang boleh bina sendiri laman blog dia. Macam saya dulu pun, bina sendiri laman blog saya. Tapi, saya pernah cerita dulu. Blog saya tak mendapat sambutan pun, statik je macam tue. Nak tambah function-function yang canggih tak reti. Lepas tu, biar je. Nampak tak profesional.

Oleh itu, ambillah peluang yang saya berikan ini. Peluang begini hanya sekali. Cheh… Macam pakar je saya cakap. Saya terus terang, saya pun masih baru dalam blogging ni. Ramai lagi otai-otai blogger kat luar sana. Cuma saya ada kelebihan sikit je, saya dah kaji camane selok-belok menghasilkan blog ni. Bukan senang nak dapat ilmu ni. Berminggu-minggu saya test and error, buat tak jadi, buat tak jadi. Finally baru jadi. Jadi saya taknak anda semua pun menghadapi masalah sama seperti saya. Jangan buang masa, yang penting benda ni cepat. Orang tau cepat pasal blog kita. Kalau kita buat lebih kurang je, orang datang sekali, lepas tu terus tak datang-datang ke blog kita. Lepas tu, kita pun malas dah nak update blog ni, sampailah bertahun-tahun, dok macam tu. Sedangkan, blog ini jika selalu diupdate, boleh mendatangkan pulangan wang yang cukup berharga pada masa akan datang. Jadi, fikir-fikirkanlah. Masa promosi semakin hampir ke penamatnya.

Posted on 21 September 2010, in Pelbagai. Bookmark the permalink. Tinggalkan komen.

Tinggalkan Jawapan

